FANDOM

Screenshot-35Vis

Tässä se on. Uusi Visana Summer, The Sims -talo, joka on suunniteltu täysin vastamaan simiesi tarpeita ja tottumuksia. Talo, joka on suunniteltu mahdollisimman kustannustehokkaaksi simeillesi.
Screenshot-36aa

Visana Summerin kanssa myös kokkaaminen luontuu. Keittiö on suunniteltu olemaan saumattomassa yhteydessä ruokasalin kanssa, joten astioiden kantaminen sujuu nopeasti. Myös varasänky keittiön nurkassa takaa mahdollisuuden nukkumiseen kiireisinäkin aikoina, sillä se sijaitsee aivan talon ulko-oven vieressä!
Screenshot-38Vis

Täydellisen koreat ruokasali-, keittiö- ja olohuonetilat takaavat, että simisi ovat aina valmistautuneina yllätysvierailuihin!
Screenshot-40as

Talon erillinen pukeutumiskamari tarjoaa mahdollisuuden pikaiseen - mutta laadukkaaseen - pukeutumiseen.
Screenshot-41aaa

Makuuhuoneen rauhoittavien värisävyjen ansiosta simisi voivat myös rentoutua nykyistä paremmin. Ajatella, miten ihanaa!
Screenshot-42Ace

Myös makuuhuoneeseen interoitu työnurkkaus tarjoaa mahdollisuuden rentoutumiseen töitä tehdessä. Työ tuntuu aina vain hauskalta! Kuinka ihmeellistä se onkaan!
Screenshot-2l

Talon puutarhassa simisi voivat viettää pihajuhlia, häitä tai mitä keksivätkään. Vaikka kissanristijäisiä.
Screenshot-390

Visana Summerin totaalinen helmi löytyy kylpyhuoneesta - siitä näet näkee talon pienelle ja hauskalle sisäpihalle. Sen ansiosta jokainen kylpyhuoneessa vietetty hetki tuntuu seikkailulta!
Screenshot09

Lataa Visana Summer simeillesi nyt osoitteesta http://www.uri.fi/visanasummer!

Vaatimukset:

  • The Sims 3 -peruspeli

Suositukset:

  • The Sims 3 -peruspeli

The Sims 3 Maailmanmatkaaja The Sims 3 Luksulukaali Kamasetti The Sims 3 Unelmaduuni The Sims 3 Baana auki Kamasetti The Sims 3 Iltahuvit The Sims 3 Pihaparatiisi Kamasetti The Sims 3 Täyttä elämää The Sims 3 Keskustan kuhinaa Kamasetti

Hinta pelissä:

Kalustamattomana 26 317 §
Kalustettuna 47 069 §