FANDOM

'''GNCQ''' Muokkaa

www.fredrikbruun.com

Tässä pelissä kuuluu välttää pelikentän haitallisia elementtejä, ja kerätä hyödylliset koko ajan menettäen hitaasti energiaa. Energia saa kohtaamalla M1 hahmoa, joka ilmestyy ruutuun aina kun pelaaja on kerännyt kolme kenkä-paria. Peli laskee myös pisteitä, joiden tärkein tarkoitus on muiden pelaajien kanssa vertailu. Kenkien keräilystä sekä ajan kulusta saa pisteitä.

'''PELIN ELEMENTIT'''

KENGÄT - aina yksi pari pelikentällä samaan-aikaisesti. - Ilmestyvät sattumanvaraiselle sijainnille. - antavat pisteitä ja kutsuvat koolle M1 hahmon. PISTEET - ruskeat (100p), mustat (300p), harmaan-punaiset (600p), kultaiset (1000p), tuliset (2000p).

MUSTA FLYYGELI - ilmesty kun pelaaja on kohdannyt M1 hahmoa kolmena peräkkäisinä kertoina ILMAN että tämä on kävellyt pelikentän halki kohtaamatta itse pelaajaa. KAKSI VAIKUTUSTA - Muuttaa JOKO Cereb, Crazy Eyes TAI Stickiä ROB FO hahmoksi. - Hidastaa JOKO muut TAI pelajaa flyygelin vaikutuksen ajaksi.

M10 - Ilmestyy sattumanvaraisesti - Muuttaa pelajaa M10 hahmoksi - M10 liikkuu nopeammin - M10 ei ole sidottu aikaan vaan pelaaja palaa alkuperäiseen muotoonsa kahden osuman jälkeen.

HAHMOT

PELAAJA - Ei pysty hyökkäämään - Menettää energiaa

CEREB - Liikkuu hitaasti - Vahingoittaa kosketuksella tai lyhyelle kantamalle. - Osuma kävelykepillä on pelin haitallisin hyökkäys.

STICK - Liikkuu nopeasti muuta vain jos pelaaja ylittää hahmon näkölinja. - Saattaa kääntyä kulmien ympäri - Vahingoittaa kosketuksella CRAZY EYES - Liikkuu pelaajan ollessaan selkää käännettynä hahmoon - Liikkuu hitaasti - Ampuu silmistä projektiilejä tähtäen pelaajaa.

PELIN NOPEUS - Kiihtyy ajan kuluessa

'''PELIN TEKIJÄT'''

SUUNNITTELU Carl Haikarainen & Fredrik Bruun OHJELMOINTI & ANIMAATIO & MUSIIKKI Carl Haikarainen

Godnatt Compaq Spelet05:01

Godnatt Compaq Spelet

Tips

Pelimekaniikan selittely-kaavake