FANDOM

Screenshot-2

Seuraavana päivänä, hieman ennen töihin häipymistä, Britney päätti piirrellä hetkisen.

Screenshot-5

Mutta mitä?! Eikö hänen arvokasta työtään arvostetty? Hän oli se, joka oli herännyt aikaisin! Hän oli se, joka joutui keskeytämään vapaa-aikansa, kiitos tämän tyytymättömän asiakkaan! Hän oli se, joka oli joutunut suunnittelemaan tämän uuden asun. Hän oli... ties vaikka mitä.

Screenshot-8a

Töiden jälkeen Britney päätti hypätä taksin kyytiin ja lähteä kuntosalille. Ei hän suinkaan sinne kuntoilemaan lähtenyt - vaan peseytymään ja laittamaan itselleen ruokaa.

Screenshot-9a

Maiskis! Vesi herahti aivan Britneyn kielelle, kun hän sai tietää, että kuntosalilla olisi saatavilla hillovoileipää! Britney ei voinut valmistaa sitä kotonaan, sillä häneltä pyyttyi yksi lautasen jälkikäsittelyyn liittyvä melko välttämätön työväline - pesuallas. Eihän nyt astioita sovi jättää nurmikolle kokonaisiksi viikoiksi pesemättöminä. Ei takuulla...

Screenshot-11a

Pienen herkkuhetken jälkeen Britney päätti lähteä kansankauppaan. Raapustelemaan kuvia kansankaupassa seisoneeseen piirtopöytään, jota kuka tahansa saattoi käyttää ilmaiseksi omiin tarkoituksiinsa, mitä ne sitten olivatkaan.

Screenshot-17

Yksi asia oli nyt todistettu. Se, että stailaajana voi aivan oikeastikin muuttaa maailmaa. Nimittäin noin puolet salongilla käyneiden simien asuista oli Britney kaikessa tyylitajussaan suunnitellut.

Screenshot-18

Britney oli todellakin ihastunut Leighton Sekemotoon. Todella. Hän päättikin ehdottaa Sekemotolle pieniä "treffejä" ja kutsua hänet syömään paikalliseen pikaruokalaan. Ruoka näytti maistuvan.

Screenshot-20a

Ruokailun jälkeen molemmat päättivät jäädä vielä ravintolan eteen hetkeksi jutustelemaan.

Screenshot-22a

Britney oli jo aamupäivällä soittanut rakennusmiehille eräästä asiasta. Asian nimi oli se, että Britney halusi seinät sänkynsä ympärille. Niinpä ne oli rakennettukin. Mutta, koska Britney ei ollut osannut pyytää uuteen "taloonsa" lattiaa ja kattoa, niitä ei luonnollisestikaan laitettu mukaan. Tyttö yritti kuitenkin ripustaa talonsa seinille muutamia maalaamiaan töitä, tuodakseen kodikkuutta tähän kolkkoon, taloa etäisesti muistuttavaan rakennelmaan, jossa ei edes ollut tapettia seinillä. No, kaipa tämä oli parempi kuin ei mitään.

Screenshot-24a

Ollessaan ravintolassa Leighton Sekemoton kanssa, Britneyltä oli kysytty: - Voisinko muuttaa talosi asumaan? Minusta tuntuu... että pidän sinusta.

Britney oli vastannut tähän myöntävästi, joten Leighton sai tulla hänen luokseen asumaan. Älä siis ihmettele, jos hän nukkuu samassa sängyssä yhdessä Britneyn kanssa.

Screenshot-25

Leighton oli päättänyt ikään kuin kiitokseksi myydä oman autonsa ja ostaa näillä rahoilla Britneylle yhden hengen matkan Egyptiin. - Ikään kuin yllätykseksi, hän mutisi puhelimen ääressä.