FANDOM

Esipuhe

Tervetuloa lukemaan minun parhaasta sims-tyypistäni eli siis Bitti Nörtistä. Mukavia ja outoja lukuhetkiä! En saa sivulle kuvia ainakaan paljon, koska Bitti oli jo vanhus, kun aloin kirjoittaa tätä. Vaikka Bitin tarina saattaa kuulostaa mahdottomalta The Sims 2:ssa, niin se on ihan oikeasti pelattu näin. Muutamaa koodia ja elämäneliksiriä olen kullä joutunut käyttämään.

Snapshot 9a2e5542 fa2e5543

Bitin suku alussa. Hän oli melko yksinäinen.

Taapero

Bitti meni taaperona räpeltämään isänsä supertietokonetta ja muuttui suoraan aikuiseksi.

Lapsi

Tälläiset vaiheet skippaa Bitti.

Teini

Ei, kun nyt mennäät suoraan aikuiseksi.

Aikuinen

Tapahtui kerran Outolaaksossa, että muuan Bitti Nörtti ja hänen tumpelo apulaisensa Pate Nörtti muuttivat Outolaaksossa olevaan keskihintaiseen taloon. Bitti oli nimensä mukaan täysi Nörtti ja hän halusi tietää kaiken, oppia kaiken ja ennen kaikkea kokea kaiken. Bitin elämä alkoi hyvin. Hän opetteli erilaisia taitoja ja opiskeli. Mutta sitten hänen apulaisensa Pate poltti puolet talosta! Bitti potki tämän kyvyttömän imbesillin ulos talostaan, mutta antoi tällä kumminkin muutaman simileonin, että hän saisi edes ruokaa.

Bitin työura ja kehitysaika

Bitin talo oli kärsinyt liikaa, joten Bitin oli lähdettävä töihin! Hänellä ei siis olisi enää vapaa-aikaa kehittää taitojaan. Bitti oli tiede-uralla todella lahjakas ja hänet ylennettiin koko ajan suuremmalle arvolle. Nyt Bitillä oli vähän enemmän aikaa ja hän sai muutaman taidon kehitettyä 10-tasolle. Bitti ylennettiin taas ja taas ja taas. Hän oli kohta uransa huipulla. Bitti keskittyi kehittämään taitojaan ja sai melkein kaikki taidot 10-tasolle. Pian Bitti kumminkin huomasi kauhean asian. Hänen elämänsä alkoi olla lopuillaan ja hän ei ollut vielä saanut tehtyä lähes mitään!

Bitin kartano

Bitin kartano. Aluksi hinta oli 15 000, mutta talon nykyinen hinta on 259 000.

Bitti saa idean

Bitti alkoi ostaa elämäneliksiriä omilla tavoitepisteillään. Hän joi sitä aina, kun tuntui vanhalta. Bitti päätti saada jotakin muutakin aikaan, kuin työtä tai taitoja. Hän alkoi tiirailla joka yö avaruusolioita kaukoputkella, koska tiesi, että avaruusoliot saattoivat kaapata simejä. Bitti tiiraili todella pitkään, mutta mitään ei näyttänyt tapahtuvan. Lopulta eräs nimeltämainitsematon näki läppärinsä äärestä, että Bitti raatoi turhan takia ja hän päätti auttaa. Nimeltämainitsematon käytti erästä jännää koodia. Minuutin päästä taivaalle ilmaantui iso, vihreä UFO. Bitti näki sen ja sai seuraavassa silmänräpäyksessä kyytiä! Seuraavana päivänä Bitti heitettiin ulos UFOsta. Hänelle oli luultavasti annettu sama kohtelu, kuin tälle simille.

Bitti saa söpön alien-vauvan

  • Örkin synttärijuhlat.
  • Bitin avaruusoliolapsi Örkki.
  • Örkki työasussaan.
  • Bitti leijailee ilmassa.

UFOssa Bitti oli tehty raskaaksi, vaikka hän olikin mies! Bitti synnytti pienen Alien-vauvan. Sillä oli lautasen kokoiset silmät! Bitti antoi Alienille nimeksi Örkki. Örkki kasvoi Bitin kanssa ja pian huomattiinkin, että Örkki oli koko Outolaakson kilteimpiä ja leikkisimpiä. Huonoina puolina oli se, että Örkki oli hirveä sottapytty ja todella ujo. Bitti yritti järjestää Örkin yksityiskouluun, mutta se ei tuntunut onnistuvan, koska yksityiskoulun rehtori oli nirppanokka. Onneksi Bitillä oli ruuanlaitto täysillä. Lopulta, kun vierailu näytti menevän mönkään Örkki tuli huoneestaan ja alkoi selittää rexille jotain. Rehtori muutti heti mielensä ja Örkistä tuli yksityiskoulun jäsen!

Bitti pääsee uransa huipulle!

Bitti oli töissä niin hyvä, että pääsi tiede-uran huipulle. Työtehtävä hullutiedemies! Lisäksi Bitti kehitti kaikki taidot täysille. Muutaman päivän päästä Bitti sopi kaverinsa kanssa eräästä, vakavasta asiasta. Siinä oli riskinsä, mutta sitä oli pakko kokeilla. Bitti lukittiin vessaan niin, että hän nääntyi kuoliaaksi. Kun viikatemies tuli kaveri alkoi anella. Viikatemies säästi Bitin. Tämä tehtiin myös toisin päin ja sekin onnistui mainiosti. Bitti oli pelastunut kuolemalta!

Vanhuus

Lopulta Bitin oli pakko muuttua vanhukseksi. Hän oli taistellut sitä vastaan ja oli 160 vuotias ennen kuin muuttui vanhukseksi. Bitin lapsi Örkki oli jo muuttanut pois kotoa ja hänen lapsensakkin olivat kohta aikuisia.

Suuria tekoja

Bitti sai elämässään aikaan vielä paljon. Hän pelasti kaupungin ydinräjähdykseltä, otti eläkkeen, myi koko sim-cityn parhaan romaanin ja maalasi harvinaisen hienoja maalauksia. Lisäksi Bitti meni naimisiin. Hän puollusti taloaan rosvoilta, valmisti lääkkeitä ja viiruksia ja jätti tahallaan laskut maksamatta, koska halusi kokea sen, kun ulosottomies hakee tavaraa pois. Bitistä tuli isoisä, hän piti koko kaupungin makeimmat bileet ja hakkasipa vielä Bitti Outolaakson pahimman öykkärin Kenraali Reima Ruutilan.

Bitin sukupuu

                                              (Hukkalan suku)
                                                    |
                                                    |
Hedelmöitysteknikko Numero 12   Bitti Nörtti----Kirsti Ypölä
             |      |                |              
             |      | _ _ _ _        |    (Virtasten suku)
             |               |       |           |
     (Avaruusolioita)-------Örkki Nörtti----Janne Virtanen
                                         |
                                         |
                                         |
                                    Mörkö Nörtti